Fő cél a gyógyításban:

HATÉKONYság ÉS BIZTONSÁG

Időhúzás nélkül

minél előbb hatékony kezelést próbálunk kezdeni

A rendelő címe:

1027, Budapest
Kapás u. 26. / A lépcsőház

Bejelentkezés:

06 30 3113045

Fő profiljaink

2005 nyarától új helyen, a korábbinál nagyobb és korszerűbb rendelőben fogadjuk a pácienseket. A új rendelőben lehetőség van számos vizsgálatra és kisebb beavatkozások elvégzésére is.

Elsősorban fiúk, férfiak diszkréciót igénylő problémáit kezeljük, igyekszünk ehhez szinvonalas és nyugodt környezetet teremteni.

Férfi szexuális problémák közül több mint 25 éve foglalkozunk a merevedési zavar kezelésével. Az országban az elsők között keztünk el ezzel a problémával foglalkozni, még akkoriban amikor hatékony gyógyszeres kezelés nem volt és speciális kezelési lehetőségek voltak csak, amikkel kevesen foglalkoztak. Igy aztán jelentős tapasztalatra tettünk szert a szexuális panaszok / merevedési zavar, korai magömlés stb./ kezelése terén.

Azóta is több olyan módszert is alkalmazunk / Pl.öninjekciózás betanítása, pénisz implantátumok műtétjei, pénisz görbületek kezelése / amikben országszerte csak kevesen járatosak, ezért orvosok is küldenek hozzánk  pácienseket az ország valamennyi területéről.

Másik, ezekhez illeszkedő profil az andrológia, a férfi meddőség, nemzőképességi zavarok vizsgálata kezelése. Ezen a téren az ország vezető szakembereivel állunk szakmai kapcsolatban a bonyolultabb esetlek kivizsgálása, kezelése céljából.

Speciális módszereket fejlesztetünk ki a pénisz és a makk, valamint a fityma kisebb működési-esztétikai problémáinak gyors, hatékony és jó eredményt adó kezeléseire.

Vannak rendszeresen visszajáró páciensek, akik évente járnak szűrővizsgálat céljából, prosztata és más urológia problémák ellenőrzésére. Nálunk az ultrahangvizsgálat is azonnal elvégezhető, korszerű szines, az ereket is mutató készülékkel.

A különbőző herebetegségek / varicokele, hydrokele, hereciszta stb./ vizsgálatának nálunk része az ultrahangvizsgálat is. Amennyiben műtétre van szükség azt egynapos bentfekvéssel tudjuk elvégezni.

Gyakori, hogy nemi élet során vagy más módon szerzett fertőzések, gyulladások, nemibetegségek gyanúja miatt vizsgálunk, kelzeljük a pácienseket. Lehetőség van a leggyakoribb nemi úton terjedő fertőzések / HPV, Chlamydia stb./ szűrésére, kimutatására is.

Nagy az igény a fitymaszűkület várakozás nélküli, esztétikai igényekre is odafigyelő műtéti kezelésére amire a környező országokból is számos páciens érkezik.